2013. március 11., hétfő

1x3                 Fenevad


*A történet*

Fekete víz hátság , Lost Creek Colorado. Egy táborozó hármas fiú csoport. Két fiú az egyik sátorba videó játékozott , és egy más ellen játszottak.
-Öreg te csalsz.
-Nem. Simán csak béna vagy.
A másik sátorba egy szerényebb fiú volt. Térerő nem volt , így műhold vevős telefonnal üzent haza a nővérének  , hogy minden rendben van vele.
-Hahó Helli. Ez a hatodik nap és itt vagyunk a Fekete víz hátságba. Ne aggódj minden frankó. Holnap dumálunk.
Eközben a másik sátorba be fejezték a videó játékot.
-Hé hová mész?
-Hív a természet.
A fiú kiment a sátorból és pont könnyíteni akart magán amikor fura hangokat kezdett hallani. Majd meg támadta valami , megölte és el vitte , gyorsan mozgott. Egy kiáltás és ve volt a fiúnak.
-Bred!-kiáltott az egyik fiú a sátorból.
-Mi történt Geri?-kérdezte a szerényebb fiú.
Az egyik fiú ki ment a sátorból és meg nézte , hogy mi történt barátjával. Éppen csak ki ment meg látott valamit , fel nézett rá és a szörnyeteg őt is hamar elragadta. Már csak egy fiú volt bent a sátorba. El oltotta a lámpáját , majd másodpercek alatt ott termett a szörnyeteg. Eleinte csak körözött a fiú sátra körül  , majd amikor a fiú már azt hitte , hogy el ment hirtelen hátulról támadt rá a szörnyeteg majd őt is el vitte.



Palo Alto , California
Amióta Jessica meg halt azóta Samnek rémálmai vannak. Többször is érezte úgy , hogy az ő hibája miatt halt meg a szeret barátnője. Most is alszik. A várost már elhagytuk. Nem kellett sok idő Sam felriadt.
-Minden rendben?-kérdezte Dean hátra nézve.
-Persze.-mondta Sam még egy kicsit álmosan.
-Újabb rémálom?-kérdezte Tina.
Sam meg köszörülte a torkát. Ami minden esetre igent jelentett.
-Nem akarsz vezetni egy kicsit? .kérdezte Dean tőlem.
-Eddig még soha egyetlen egyszer sem ajánlottad fel.-mondtam neki meglepően.
-Gondoltam , hogy szeretnél de semmi gáz.
-Biztos minden rendben van?-kérdezte Tina Samtől.
-Figyi Tina. Tudom , hogy aggódsz értem de tényleg minden rendben és nincs semmi bajom rendben.
-Hol is vagyunk Dean?-kérdezte Tina.
Majd hátra nyújtottam neki a térképet.
-Nem túl messze a Grendagsentől.-válaszolta Dean.
-Tudjátok túl hamar hagytuk ott Stemfordot.
-Egy hétig kutattunk Sam de nem találtunk semmit.-mondtam neki kicsit nyugtató hangon.
-Ha meg akarod találni azt amit végzett Jessicával...-kezdte Dean de én fejezte be a mondatot.
-Előbb apát találjuk meg.
-Apa el tűnik aztán ez az izé 20 év után újra fel bukkan.-mondta Dean.
-Ez aligha véletlen.-mondta Tina.
-Apa tudni fogja , hogy mit kell tennünk.-mondtam.
-Olyan fura ez az egész. A koordináták amiket meg adott. Ez a Fekete víz hátság..-mondta Tina a térképet nézegetve.
-És mi van vele?-kérdezte Dean aranyos hangon.
-Nincs ott semmi. Csak erdő semmi más. Miért küld minket a semmi közepébe?-mondta Tina.
De erre már semelyikőnk nem tudta a választ. A nagy beszélgetés közepette vettük csak észre , hogy meg is érkeztünk a megadott cél pontra.
Amikor oda mentünk túrázók bejentéséhez szólgáló recepcióra eleinte senkit nem találtuk ott. Így sikerült nagyábból felmérnünk , hogy milyen tereppel is állunk szembe.
-Szóval ez a Fekete víz hátság eléggé eldugott hely. Csomó kanyon veszi zárja el , nehéz terep , sűrű erdőség , és a környéken elhagyott arany és ezüst bányák.-mondtam.
-Nézzétek ezt a rohadt nagy medvét.-mondta Dean egy képet bámulva.
Tina ment oda hozzá először és rá tette Dean vállára az állát és átkarolta a testét. Dean pedig meg fogta Tina kezét.
-A vidéken legalább egy tucatnyi grizli van.-mondta Sam.
-Nem lesz séta galopp az biztos.-mondta Tina.
-A Fekete víz hátsághoz akartok elmenni srácok? -kérdezte egy hang mögülünk.
-Á , dehogy uram tudja a Budai egyetem környezet védelmi szakán tanulunk és egy tanulmányt kell megírnunk.-improvizált Sam nem is olyan rosszul.
-Az újra hasznosításról. -helyeselt az öregebb és őszinte embernek Dean.
-Lószart. A Heli lány barátai vagytok mi?! -vágta rá rögtön.
-Igen. Azok vagyunk. Wilkinson felügyelő.-mondtam.
 -Na jó el mondom. A bátya egy bejelentő lapot adott le amin az áll , hogy a Feket víz hátsághoz megy túrázni és 21-ig nem jön vissza, Így nincs szó eltűnt személyről. Mondjátok meg a lánynak , hogy a bátyának biztos nincs semmi baja ne aggódjon érte.
-Meg mondjuk neki.-mondta Tina.
-Szóval ez a Heli eléggé heves természetű.-mondta Sam.
-Az még enyhe kifejezés.
-Sokat segítene ha meg mutatnák neki a bejelentkezési lap másolatát. Akkor ő is láthatná , hogy mikor tér vissza a bátya.-mondtam.
A pasas egy szó nélkül le fénymásolta nekünk a bejelentkezési lapot.
Miután le fény másolta ki mentünk és beszálltunk a kocsiba.
-Irány apa után a Fekete víz hátságba. Mi a fenét akarsz ettől a csajtól?-kérdezte értetlenül Sam.
-Kideríthetnénk mi ez az egész mielőtt vakon csak így bele vágunk.-mondtam.
Tina nagyon nézte Samet eléggé feltűnően.
-Most mi van?-kérdezte Sam Tinától.
-És te mióta vagy ilyen hogy először lősz és aztán kérdezel?-kérdezte Tina.
-Mától.
-Igazán?!
A házat gyorsan meg találtuk a városba. Oda mentünk a házhoz és bekopogtunk. Egy lány nyitott nekünk ajtót.
-Te biztosan Heli Kolins vagy. Én Dean vagyok ő Tina , Joy és Sam. Erdészeti felügyelők vagyunk és Wilkinson felügyelő küldött bennünket. Szeretnénk fel tenni pár kérdést a bátyádról Tomiról.
-Kérem az igazolványokat.-mondta Heli.
-Máris.-mondtam majd fel mutattam neki.
-Gyertek be.
-Kösz.
-Ez a tiéd?-kérdezte Deantől.
-Aha.
-Jó kis kocsi.
Mondta Heli majd be mentünk sorosan egymás után a házba.
-Valami baja történt?-kérdezte rögtön Heli miközbe a vacsorát készítette elő a   másik testvérének.
-Ha tudod , hogy Tomi mikor jön haza honnan tudod , hogy valami baj?-kérdezte rögtön Sam.
-Mindennap haza szól mobilon. Fotókat meg hülye kis videókat küld. De 3 napja már semmit sem hallunk felőle.
-Talán nincs térerő.-mondta Tina.
-Van egy műholdas telefonja is.
-nem lehet , hogy csak jól el van és elfelejtett haza szólni?-kérdezte Dean.
-Ez ki van zárva.-mondta az asztalnál ülő fiú.
-A szüleink el mentek. Csak a bátyám az öcsém és én lakunk itt. Mi nagyon szoros kapcsolatban vagyunk.
-Meg nézhetném a képeket amiket küldött?-kérdezte Tina.
-Persze.
Be kapcsolta g épet és meg mutatta azokat képeket amin Tomi is szerepelt. Így már tudtuk , hogy hogyan néz ki. Majd meg néztük az utolsó videót is amit küldött.
Bár nagyon gyorsan még is észre vettük , hogy valami el ment mögötte.
-Okés. Meg keressük Tomit holnap azonnal indulunk a környéken.-mondta Dean.
-Akkor ott találkozunk. Én képtelen vagyok itthon ücsörögni. Megyek és reggel indulok magam keresem meg Tomit.
-Tudom mit érzel most.-mondta Tina.
-Bocs , át küldhetném ezeket a saját címemre?-kérdezte Sam.
-Persze.
Este el mentünk egy közeli kis kocsmába és ott próbáltuk meg kideríteni , hogy mivel is lesz dolgunk nagyábból.
-Szóval a fekete víz hátság nem túl frekventált. Csak a helyiek kirándulnak oda és még is. csak áprilisban két túrázó tűnt el ott. Nem kerültek elő.-kezdtem el mondani az infókat.
-És korábban ?-kérdezte Dean.
-Volt más is. 1982-ben 8 ember veszett nyoma. A lakók szerint grizzli támadás volt. De volt eltűnés '79-ben aztán előtte 1936-ben. Minden 23 évenként óra mű pontossággal.-mondtam.
Közbe Tina elő vette a laptopját és újra le játszotta azt a videót amit Tomi üzent utoljára.
-Ezt nézzétek nem semmi anyag. Ez a Tomi nevű srác anyaga amit le töltöttem.
-Találtál valami rajta?-kérdezte Dean.
-Nézzétek csak.
Mondta Tina majd lassan lejátszotta a felvételt és így jobban ki tudtuk venni , hogy valami tényleg el suhant Tomi háta mögött.
-Na még egyszer.-mondta Sam.
-3 kép kocka. Nagyon gyorsan történt. Bármi is az nagyon gyorsan mozog. -mondta Tina.
-Mondtam , hogy van itt valami.-mondta Dean mosolyogva.
-Hát igen. És van még valami 59 kiránduló túlélte az állítólagos grizzli támadást. Az egyik 1 kis srác volt alig tudod ki jönni az erdőből.-mondtam.
-Akkor indulhatunk.-mondta Sam.
 Elmentünk ahoz a kis sráchoz aki túl élte. De ez a kis srác nem volt olyan kicsi , öreg volt már.
-Lenne pár kérdésünk. Kis korában azt állították , hogy egy grizzli támadta meg , de mi az igazságra lennénk kíváncsiak.-mondta Tina.
Az öreg bácsi nagyon kedves volt szó nélkül be engedett minket a házába.
-Felügyelő urak tényleg nem tudom , hogy erről miért engem kérdeznek. Az újságok úgy is meg írták ezt. Én pedig még kölyök voltam. A szüleimet szét tépte egy...
-Grizzli? Biztos , hogy az támadt rájuk?-kérdeztem.
Erre egy kicsit el állt a bácsi szava. De aztán bólogatott.
-És a többiek akik el tűntek abban az évben őket is grizzli támadta meg? Na és akik az idén tűntek el? Ugyan az a helyzet?-kérdezte Dean.
-Ha tudnánk mivel állunk szembe könnyebb lenne meg állítani.-mondta Tina.
-Azt erősen kétlem. De mindegy. Ez sem számítana semmit. Úgy sem hinnének nekem. Senki sem hitte el.
-Mr. Cho. Kérem mondja el , hogy mit látott.-mondta Sam.
-Semmit. Túl gyorsan mozgott. Remekül el tudott tűnni , de a hangját hallottam. Üvöltött. De úgy ahogy sem ember sem állatot nem hallottam még.
-Este támadott?-kérdezte Tina.
Mr. Cho bólogatott.
-Be hatolt a sátorba?-kérdezte Sam.
-Nem sátorba , faházba. Én a kandalló előtt aludtam amikor be jött. Nem törte be az ablakot vagy az ajtót. Egyszerűen kinyitott. Hallottatok már olyan medvéről aki ki tud nyitni egy ajtót? Fel sem ébredtem amíg nem kezdtek el sikoltozni a szüleim.
-Végzett velük?
-Magával hurcolta őket. Hogy engem miért hagyott életben arra azóta sem találtam választ. De a nyomát azóta is viselem.
Mondta majd meg mutatta a vállát ami szét volt neki karmolva.
-Valami nagyon gonosz szerzett. És az a valami... egy igazi démon.
-Köszönünk mindent.-mondta Tina.
Majd ki mentünk az ajtón és már a folyosón el kezdtünk beszélgetni.
-A szellemeknek és a démonoknak nem kell vesződniük zárakkal vagy ajtókkal egyszerűen áthatolnak rajta. -mondtam.
-Tehát valami más lehet aminek teste is van.-mondta Sam.
-Aminek teste is van? Mire gondol profeszor út?-kérdezte Dean.
-Fogd már be! Te mit gondolsz?
-Karom meg a gyorsaság. Nem tudom talán egy fekete kutya vagy valami ilyesmi. De biztos , hogy élőlény tehát van teste. vagyis meg leget ölni.-mondta Dean.
Ki sétáltunk a kocsihoz , majd Dean felnyitotta  a csomag tartót , és elkezdtünk bepakolni a fegyvereket egy táskába.
-Nem hagyhatjuk , hogy Heli egyszerűen oda menjen.-mondta Sam.
-És mit akarsz neki mondani? Ne menjen az erdő mert egy nagy ronda szörny vár rá?-kérdezte Dean.
-Eltűnt a bátya Sam. Nem fog otthon ücsörögni és várni. Vele megyünk és meg védjük mindentől az erdőbe bármilyen szőrős nagy vad állat feni is rá a fogát.-mondta Tina.
-Szóval már nem csak apát keressük meg. Közbe száraz dajkát is játszunk.-mondta Sam.
Tina megint nagyon nézte Samet.
-Már megint mi van ?
-Semmi. -mondta Tina. majd be szálltunk a kocsiba és meg szálltunk egy motelbe éjszakára.
Másnap amint fel keltünk el indultunk az erdő felé ahol Heliékkel fogunk találkozni.
-Ugye van még hely 4 embernek?-kérdezte Dean , majd ki vettük a csomag tartóból a cuccokat.
-Ti is velünk akartok jönni?-kérdezte Heli.
-Hát ezek meg kik?-kérdezte egy pasas a háta mögül.
-A Nemzeti Park felügyelettől ennyi telik a mentő csapatra.
-Erdészek  vagytok ?-kérdezte a pali.
-Pontosan.-mondta Dean.
-Motoroson csizmába és faarmerba szoktatok túrázni?-kérdezte Heli.
-Rajtam nem állna ilyen jól a sort.
-Azt hiszitek ez vicces? Ez a vidék nagyon veszélyes , lehet Tomi megsérült.
-Hidd el öregem tudjuk milyen veszélyes lehet.-mondtam.
-Csak szeretnénk segíteni meg találni Tomit.-mondta Tina.
Elindultunk befele az erdőbe. Már egészen bent voltunk s sűrűjébe.
-Rod. Szoktál vadászni?-kérdezte Dean.
-Aha. Nem is keveset.
-Értem. És miféle vadra mész?
-Szarvasra , őzre. Néha medvére.
-Na és a maci vagy a bambi ők is vadásznak ránk?
Amint ezt meg kérdezte viccesen Dean Rod megállította.
-Mi van Rod?
Rod meg fogott egy botot és a földhöz csapta és egy medve csapdába ütközött a bot.
-Jobb lesz ha a lábad elé nézel erdészkém.
-Egy medve csapda.-mondtam.
Majd tovább mentünk.
-Nem pakoltatok élelmet. A hátizsákotok puha. Nem is vagytok erdészek. Akkor meg kik vagytok?-kérdezte Heli.
-Testvérek vagyunk. Apánkat keressük. Talán itt van nem tudjuk de a lényeg , hogy ugyan azt akarjuk.-mondtam.
-És ezt miért nem mondtátok meg az elején?
-Most mondom. Amúgy ilyen őszinte se voltam még soha. Így oké ?
-Jól van.
-És mi az , hogy nem hoztunk élelmet?!-mondta Dean majd elő vett egy zacskó m&m-et , majd megint tovább álltunk.
Pár óra sétálás után Rod azt mondta.
-Ez az. A Fekete víz hátság.
-Mi a hely koordinátái?-kérdezte Sam.
-35-111.
Nagyon nagy volt a csönd.
-Hallottad ezt?-kérdezte tőlem Tina.
-Igen. Még tücskök sincsenek.-válaszoltam neki.
-Körül nézek egy kicsit.-mondta Rod.
-Egyedül nem jó ötlet.-mondta Sam.
-Milyen kedves. Engem csak ne féltsetek.
Majd Rod elindult.
-Na jó maradjunk együtt.-mondta Dean.
Elindultunk Rod után. Pár órát mentünk előre amikor Rod felkiáltott.
-Ide gyorsan!
Oda futottunk Rod hoz. Meg találtuk Tomiék táborát. Minden szanaszét volt , és minden szét volt cincálva.
-Uram isten.-mondta Heli.
A sátrakon vért is találtunk.
-A jelek szerint grizzli.-mondta Rod , de mi tudtuk , hogy grizzli az biztos , hogy nem lehet. Elkezdtünk körül nézni hát ha találunk valamit.
Heli kiabálni kezdett Tomi után.
-Maradj csönd be. Bármi is van itt meg hallhat minket.-mondta Tina.
-Joy!-kiáltott Dean.
Oda mentem hozzá. Talált egy nyomot , majd azt mondta.

-A testeket el hurcolta a táborból. De a nyomok innentől eltűntek. Furcsa. Azt hiszem húgi. Ez nem valami közönséges fekete kutya.
Heli meg találta Tomi telefonját , össze volt törve , és véres volt. Kétségbe esett.
-Nyugalom. Lehet , hogy még él.-mondta nyugtatóan Tina neki.
Majd egyszer csak valaki felordított.
-Segítség!!! Ide!! Valaki!!!
Futottunk a hang után de amennyire hirtelen jött olyan hirtelen el is tűnt. És megint csönd lett.
-Szerintetek is innen jött a hang nem?!-mondta Heli.
-Gyerünk vissza a táborba.-mondta Tina.
Majd vissza siettünk a táborba. De mire vissza értünk a csomagjaink eltűntek.
-Mi a fene folyik itt?
-Nagyon okos. El akar vágni minket  a külvilágtól , hogy ne tudjunk segítséget hívni.-mondta Sam.
-Úgy érted van valami idiót aki el lopta az össze cuccunkat?-kérdezte Rod.
Mi négyen el mentünk beszélni úgy , hogy a többiek biztosan ne hallják.
-Had lássam apa naplóját.-mondta Dean , majd a kezébe nyomtam a naplót.
-Ez az. Ezt nézzétek.-mondta.
-Ugyan már. A vendigu csak Minesotaban esetleg Michigenbe él , de ennyire nyugaton még sosem fordult elő.-mondta Tina.
-Gondoljátok végig. A karmok és , hogy emberi hangot tud utánozni.
-Pompás , akkor ez tök hatástalan.-mondta Sam.
-Biztonságba kell vinnünk őket.-mondtam.
Vissza mentünk a táborba.
-Na jó figyeljetek el kell húznunk innen. A dolgok kissé bonyolultabbak mint hittük.-mondta Tina.
-Ne aggódjatok bármi is az el tudunk bánni vele.-mondta maga biztosan Rod.
-Hogy ha erre rá lő csak még jobban fel dühíti.-mondtam.
-Azonnal el kell menünk. Most.-mondta Tina.
-Nekem te nem fogsz parancsolni!
-Nyugi! szólt Rodra határozottan Dean.
-Csak meg akarlak védeni.
-Már mint , hogy te engem. Még meg sem születtél már akkor is itt vadásztam.
-Az lehet de ez a lény tökéletes vadász. Sokkal okosabb mint te és ha el kap élve fel fal ha nem viszünk ki innen téged.
Erre Rod a képébe röhögött. De Dean már nagyon ideges volt. Nem tűrte sokáig , hogy a barátnőjét ócsáróják.
-Elég!! -ment oda Dean és visszább tolta Rodot.
-Figyeljetek. Lehet , hogy Tomi még él. Én nem megyek el innen nélküle.-mondta Heli.
-Ez a lény nappal is jó vadász , este semmi esélyünk ellene. Itt kell maradunkn , hogy meg tudjuk védeni magunkat.-mondta Dean.
-Hogyan?
Amikor beesteledett tűzet raktunk Dean pedig egy bottal Anazasi jeleket rajzolt körénk.
-Ezek mik is?-kérdezte Heli.
-Anazasi jelek. Védelmet adnak. A vendigu nem tud át hatolni rajtuk.
Rod csak nevetett.
-A szkeptikusoknak sosem jó.-mondta Tina.
Dean és Tina le ültek egymás mellé majd át ölelték egymást. nekem pedig csak azon járt az eszem , hogy most hol lehet apa.
Majd aligha telt el 10 perc. Megint segély kiáltást hallottunk. Körbe néztünk de senkit nem láttunk.
-Csak ki akar csalogatni. Mindenki maradjon itt.-mondta Dean.
-Maradjunk a varász körben?-gúnyolódott Rod.
De egyre csak kiabáltak amikor valami már nagyon közel lett hozzánk. Közelebb volt mint hinnénk. Alig egy lehletnyire állt meg előttünk egy bokorba.
-Ez nem grizzli.-mondta Rod közbe rá fogta a puskáját.
Pár másodpercig csönd lett. De aztán megint hangokat hallottunk. Körözött körülöttünk. De túl gyorsan mozgott így nem láttuk.
Rod próbált rá lőni másodszorra hallottuk , hogy meg sebezte a vendigut.
-Eltaláltam.-mondta majd el futott.
-Rod ne!-mondta Tina majd utána eredt.
-A francba!-mondta Dean majd ő is kifutott a kőrből.
-Maradjatok.-mondtam Helinek és az öccsének majd Sammel is utánuk futottunk.
Rod egyszerűen el tűnt. De mi nem vesztettük el egymást. Vissza mentünk a táborba.
Tudtuk , hogy Rod meg halt. Másnap reggel eggyel kevesebben voltunk már.
-Egy ilyen egyszerűen nem létezik.-értetlenkedett Heli.
-Bárcsak igazad lenne.-mondta Sam.
-Honnan tudjuk , hogy most nem les ránk?
-Nem tudjuk. De egyenlőre biztonságba vagyunk.-mondta Dean.
-Honnan tudtok ennyi mindent?
-Amolyan családi vonás.-mondta Tina.
-Na szóval. Nappal van egy kis esélyünk. És ami engem illet ki akarom nyírni ezt a dögöt.-mondtam.
-Mi nem kevésbé húgi.-mondta Dean.
-A vendi indián szó azt jelenti ember evő gonosz.-mondtam.
-Az ilyenek több 100 éve egyszer mind ember volt. A legtöbbjük indián , telepes , vadász , bányász.-mondta Tina.
-Hogyan változhat egy ember ilyen lénnyé?
-Mindig ugyan úgy. Ha kemény a tél az ember előbb utóbb éhezni kezd. Így válik kannibállá. Fel falja a többieket , hogy életben tudjon maradni.
-Sok kultúrában hiszik , hogy ha meg esznek valaki akkor belé szállnak a tulajdonságai. A gyorsaság , az erő , vagy a halhahatalanság.-mondta Sam.
 -Ha több éven át sok ember húst eszik akkor nem is emberi hanem ilyen lénnyé válik. És folyton éhes.-mondta Dean.
-És ha ez mind igaz  , hogy hogy Tomi talán még él?
-Ez nem fog tetszeni.
-Ki vele!
-A vendigu mindennél jobban tudja , hogy a hosszú télre sok hús kell hónapokon át hibernált állapotba kerül így amikor fel ébred nagyon éhes , és életben tartja az áldozatait is , el raktárolja őket , hogy mindig legyen kéznél élelem. Ha a bátyád még él akkor a vendigu el raktározta valahol ahol el van még egy darabig. Ott kell a nyomára akadnunk.
-Hogy tudjuk le győzni?
-Halálra kell perzselni.-mondta Tina.
El indultunk az erdő és meg próbáltuk meg keresni , hogy hova rejthette el a vendigu Tomit. Próbáltunk nyomokat keresni.
A fákon , magason  véres karmolás nyomokat találtunk pár órás keresgélés után és egyre sűrűbben.
-Ezek a karom nyomok , túl élesek  és túl könnyű követni őket arra gondoltam , hogy...-kezdte el mondnai Sam de ekkor megint hangokat , mozgásokat hallottunk.
Tisztán még mindig nem láttuk mert túl gyors volt. Egyszer csak Heli fel sikított és elé zuhant Rod holteste már amennyi meg maradt belőle.
-Öregem , el törte a nyakát.-mondta Dean.
-Futás.-mondta Tina.
Majd futni kezdtünk. A nagy sietségbe Heli öccse Ben meg botlott egy faágba. Sam és én vissza futottunk érte. Gyorsan fel segítettük , majd meg futni kezdtünk. Deant , Tinat és Helit el vesztettük.
-Dean!!!!!-kiabáltam.
El kezdtük keresni őket. De kevés sikerrel. Nagyon aggódtam értük.
-Ha életben haggya az áldozatait miért ölte meg Rodot?-kérdezte Ben.
-Őszintén? Fogalmam sincs.-mondta Sam.
-Talán azért mert Rod rá lőtt. Ezen ki akadt.-mondtam.
 Ben talált a földön színes bogyókat.
-Erre mentek.-mondta.
-Mint a kenyér morzsák.-mondta Sam.
Majd követni kezdtük a nyomokat. Egy elhagyatott bányához vezettek minket a nyomok. Nem kellett sok hozzá simán be mentünk. Egy zseblámpával világítottunk csak. De amikor meg hallottuk , hogy közeledik szorosan a fal mellé álltunk és le kapcsoltuk a világítást. Amikor láttuk , hogy el megy lassan és halkan tovább mentünk. Nem sokáig tudtunk csak menni amikor be szakadt alattunk a talaj. Lent nagyon sok csont és koponyát találtunk. Rögtön meg találtuk Deant , Tinat és Helit kikötözve egy fa rönkhöz. Én Deant , Sam Tinat , Ben pedig Helit ébresztgettük.
-Dean  , minden rendben? Jól vagy?-kérdezgettem tőle.
-Aha. Jól vagyok.-nyugtatott meg Dean.
Tina és magához tért és Heli is. Amikor végre már eszméletüknél voltak , de még mindig gyengék e vettük róluk a kötelet. Óvatosan le ültettük őket a földre.
-Hol van a ...? -kérdezte Tina.
-Egyenlőre el ment.-válaszolt Sam.
Majd Dean szorosan magához ölelte Tinat. Heli és Ben meg találták Tomit is aki még élt.
-Vágjátok le.-mondta Heli.
Sam és én kiszabadítottuk Tomit is.
-Ezt nézzétek.-mondta Dean és Tina.
-Vakító pisztoly. Ez jó lesz ellene.-mondtam.
Elindultunk kifelé a bányából , próbáltunk minél halkabban menni. De a vendigu vissza jött. Hallottuk a hangját. Mindannyian meg torpantunk egy picit.
-Úgy hallom itt valaki éhes lesz.-mondta Dean.
-Nem futhatunk el. -Heli.
-Arra gondoltok amire én?-kérdezte Dean.
-Azt hiszem.-mondtam.
-Figyeljetek maradjatok együtt. Heli , a többiek ki visznek majd titeket.-mondta Dean.
-Te mire készülsz?-kérdezte Heli.
Majd Dean csak kacsintott egyet és előre ment majd kiabálni kezdett.
-Gyere te mocsok!! Gyere mire vársz?? Finom a húsom!!
Fel derítettük a kijárat felé a terepet. Sam nem vette észre de mi Tinával hátul maradtunk. Így Samék ki jutottak mi hárman pedig bent maradtunk. Hallottuk a hangját. Mögöttünk volt. De még is rossz fele néztünk. Még mindig hallottuk a hangját de nem láttuk. Aztán leesett. Egymásra néztünk majd meg fordultunk és ott volt előttünk a vendigu. Kopasz , hegyes fülű , éles fogú , magas szörnyeteg. Egyszerre rá lőttünk de a vendigu túl gyors volt így kikerülte mind két lövést.
Majd futni kezdtünk a kijárat fele. Körülbelül 20 méterre lehetett a kijárat amikor meg álltunk és vártuk , hogy oda érjen hozzánk. Egyre csak közeledett a bőrős féreg , majd meg állt és fel ordított.
-Hé!-kiáltott rá Dean.
A vendigu meg fordult Dean pedig el találta és a vendigu halálra égett.
-Nem is rossz mi.-mondta Dean.
Este a rendőrség kihallgatott minket. Mivel ezt nem mondhatjuk el senkinek ezért egy hatalmas grizzlire hivatkoztunk.
-Hát. köszönünk mindent.-hálálkodott Heli.
-Ugyan. Remélem még látjuk egymást.-mondta Sam.
Majd le ültünk a kocsi tetejére. Amikor rá néztem Deanre épp Tinával csókolóztak.
-Fejezzétek már be. Ez rá ér később is.-mondtam nekik nevetve.
-Miért kell neked ennyire ünnep rontónak lenned!!-mondta Dean.
-Ja és. Én vezetek.-mondtam mosolyogva.
Dean erre fel nyögött majd oda dobta nekem a kulcsot. Ezúttal Dean és Tina hátra ültek mi pedig Sammel előre. És megint elindultunk egy újabb útra. Újabb nyomokat keresve apa után.





Folytatjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése