2013. március 10., vasárnap

1x1       Nyomtalanul / 1.rész



Lawrence , Kansas. A nevem Joy Winchester. Van egy bátyám Dean. Mindig jól ki jöttünk szerettük egymást. Egy nagy családi házba nőttünk fel. Vagyis ameddig tudtunk. Ugyan is a házunk felégett. A rendőrök , a lakosok szinte senki nem derítette ki , hogy miért. Bár a nyomozók meghibásodott kábelekre gyanakodtak. De sajnos édesanyánk a nagy tűz vészbe meg halt. Amikor ez a tűz esett történt én még csak fél éves voltam , a bátyám pedig 5 éves volt. A továbbiakban apánkkal nőttünk fel. Na meg persze a család közeli barátjával az Ackles családdal. Tina Ackles és Sam Ackles jó testvérek. Vigyázunk egymásra. A két családnak van egy titkuk. Vadászok vagyunk. De nem vadakra vadászunk , és nem is vagyunk orrvadászok. Démonokat vadászunk le , szellemek engedünk át a túl világra. És pontosan csak mi tudjuk , hogy mi is történt az nap este amikor felégett a házunk.
22 évvel ezelőtt...

Bent feküdtem a kis ágyamba.  Dean , anya és apa adtak nekem egy jó éjt puszit. Mindannyian jóéjszakát kívántak nekem majd ki mentek a szobából. Az izgő mozgó is játékaim , az altadó dalt éneklő kis kőrhinta minden el hallgatott , a villany el ment de csak az én szobámba. Valami közeledik. Valami gonosz. Aztán egy sötét , sárga szemű alak meg állt a kis ágyam mellett és mélyen rám nézett. Meg vágta a kezét és a vérét bele csöpögtette a számba. Amikor anya be jött a szobámba azt hitte , hogy apám áll fölöttem és ő próbál vigasztalni. Majd anyám le ment a lépcsőn. Meg látta apámat amit el aludt a tévé előtt. Meg rémülve kezdett el vissza rohanni hozzám. De én nem voltam túlzottan élet veszélybe. De amint anyám belépett a szobámba azonnal meg kellett halnia. A démon át szúrta valamivel a falhoz vágta majd fel tolta a plafonra.
Csak egyetlen rövid vérfagyasztó sikítás hagyta el a száját. Apám sietett fel. Hirtelen csönd lett. Anyám a plafonról holt , de még mindig gyönyör kék szemével nézett engem. Apám nem vette észre őt. De amikor meg látta , hogy a fejem mellé csöpög valami a plafonról. Látta és már tudta , hogy az vér. Apám fel nézett , majd a földre rogyott. El szőrnyülve nézte , hogy halott feleségével végzett egy démon. Hirtelen anyámból kicsapott a tűz. Apám fel kapott engem. Dean a lépcső végén várt de nem tudta mi történt. Apa belenyomott engem Dean kezébe. Elkezdett velem kifutni. Mi éppen kiértünk de akkor apánk hirtelen felkapott minket és át futott velünk az utca túl oldalára , hogy a démoni tűz ne érjen el minket. Majd végig néztük , ahogy szeretett otthonunk el ég. Acklesék oda futottak hozzánk. Velük is ugyan ez történt. De nekik nem égett fel a házuk. Mert nem is tudták , hogy a démon hozzájuk és el ment. A velem egy idős Tinával is ugyan azt tette amit velem. Így bennünk is meg van a démoni vér.

Ezekben az időkben együtt vadásztunk a démonokra. Egy család lettünk. De ez súlyos veszteségekkel járt. Sajnos Tina és Sam szüleit is elragadta a halál.  Sam ekkor el ment tőlünk. Így már csak 4-en folytattuk a családi válalkozást. De olyan dolog történt ami újból mindent meg változtat.


Napjainkban...

- A jó öreg Stanford egyetem. Biztos , hogy meg találjuk Samet?-érdeklődött Tina.
- Tényleg Dean. Tudott , hogy Sam mégis melyik egyetemi épületbe tartózkodik?-kérdeztem én is Deantől.
-Háát...Abba ott.-mutatott Dean rá az egyik házra.
-Halloween party lesz.-mondta Tina.
-Honnan tudod?-kérdeztem.
Tina rá mutatott egy plakátra. És valóban. Ma este halloween buli.
-Remek. Akkor meg várjuk amíg haza jönnek.-mondta Dean.
-És addig mit csinálunk?-kérdezem.
-Például hoz hatnál nekem egy pitét.-mondta nagy mosollyal a arcán Dean.
Be esteledett. Sam és egy lány vissza mentek a lakásukba. Késő éjjel volt már amikor Dean a kocsiba meg szólalt.
-Gyerünk!
Majd kiszálltunk a kocsiból és el indultunk a ház felé.
-Na gyerünk Tina te értesz a zárakhoz. Nyisd ki.-mondta Dean majd Tina egyszerűen csak kinyitotta az ajtót.
-Ennyi.
-Ha tudtam volna...
-Tudjuk Dean. Neked is ment volna.-mondta neki nevetve.
Sötét volt bent. Körbe néztünk a házba. Egyszer csak valaki hátulról aljas módon meg támadta Deant. Sam volt az. Dean nem bántotta te mégis csak leterítette a földre Samet.
-Nyugalom kis tigris.-mondta viccesen Dean.
-Dean!! Rohadtul megijesztettél.-mondta Sam félénk hangon.
-Mert ki jöttél a gyakorlatból.-szólalt meg Tina.
Majd a fordult a kocka Sam kerekedett felülre.
-Vagy még sem.-mondtam.
-Na szállj le rólam.-mondta Dean.
-Egyáltalán mit csináltok itt?-kérdezte Sam.
-Csak egy sört kerestünk.-válaszoltam.
-Azt kérdeztem mit csináltok itt!.-mondta Sam nyugtalanul.
-Na jó rendben beszélnünk kell.-mondta Tina.
-Igen. Ott a telefon. -mondta Sam okoskodóan.
-Ha csörgök felveszed?
Majd Sam barátnője ki jött a szobából és fel kapcsolta a villanyt.
-Sam?!-mondta.
-Jess. Szia.-mondta Sam.
-Tina , Joy, Dean ő a barátnőm.
-Ő a húgod Tina?-kérdezte Jess.
-Jók a törpjeid.-mondta Dean Jessica pólójára mutatva.-Bár véleményem szerint túl jó vagy te az öcsköshöz.
-Mingyár fel veszek valamit.
-Ugyan ne fáradj.-mondtam.
-Egy kicsit el rabolnám a pasidat. Családi ügyekről van szó. De azért nagyon örültem.-mondta Tina.
-Nem. Bármit is akartok mondani előtte nyugodtan mondhatjátok.-mondta Sam közbe oda sétált Jesshez.
-Oké. .-mondta Tina majd rám nézett.
-Apa párnapja nem jött haza.
-Biztos megint csak sokat túlórázik. Majd haza fog menni.
-Most vadászni ment. És több napja nem jött haza.-mondta Dean teljes komolysággal.
Sam arcára hidegség ült. Majd meg szólalt.
-Bocsáss meg egy kicsit Jess. Ki kell mennünk.
Elkezdtünk kifele menni. Le a lépcsőn.
-Velünk kell jönnöd.-mondtam.
-Nem törhettek csak úgy be éjnek évadján és várhatjátok el , hogy veletek menjek.-vágta rögtön rá Sam-
-Úgy látom nem figyeltél az öreg eltűnt és együtt kell megtalálnunk. -mondta Tina.
-Nem emlékeztek az Emburdsti kopogó szellemre meg a démonokra Houstonba többször is eltűnt és soha nem lett semmi baja.-mondta Sam.
-De soha nem ilyen hosszú időre. Most akkor jössz vagy nem?-kérdeztem de most már nyugtalanul és idegesen.
-Nem.
-Miért nem?-kérdezte rögtön Tina.
-Mert meg fogadtam , hogy abba hagyom a vadászatot örökre.
-Ugyan nem volt könnyű dolog. De rossz sem.-mondta Dean.
-Tényleg? Amikor azt mondta apának félek a gardróbba egy 45-ös gépfegyvert nyomott a kezembe.
-Mit kellett volna tenni?-kérdeztem.
-Csak 9 éves voltam. Mondhatta például , hogy ne féljek a sötétben.
-Micsoda hülyeség még , hogy ne félj a sötétben. Más sem lehet ott te is tudod , hogy mikkel találkoztunk.-mondta Tina.
-Igen tudom. De apa meg szállottan kereste azt ami akkor végzett anyátokkal és a szüleinkkel. De azóta se talált semmit. Hát inkább végzünk minden gonosz dologgal. -mondta  Sam.
-És ezzel sok emberi életet meg mentünk. -mondta Dean.
-Szerinted a szüleink és anyátok ilyen életet szántak nekünk?!-mondta Sam.
De ekkor kicsaptam az ajtót és ki mentünk.
-Fegyver használatot tanulni. Meg , hogy , hogyan kell ezüstből lövedéket önteni. Nem is gyerekkor volt ez hanem harci kiképzés.-mondta Sam.
-Na és te mit akarsz? Szép kis cukor mázas életet élni? Ezt akarod?-kérdezte Tina.
-Nem. Nem normálisat.é Biztonságosat.
-Ezért menekültél el?
-Egyetemre akartam menni. Apa mondta azt  , hogy ha el megyek ne is jöjjek vissza. És így is lesz.
-Csak  , hogy apa most nagy bajban van. Azis lehet , hogy már nem él Sam. Nekünk hármunknak nem fog menni.-mondtam.
-Dehogy nem.
-Hát igen. Csak nem akarjuk.-mondta Tina.
Sam vett egy nagy levegőt. Le nézett a földre. Majd egy kis idő után vissza nézett ránk.
-És mire vadászott most?-kezdett végre érdeklődni Sam.
 Nem mondtunk semmit. Dean fel nyitotta a kocsi csomag tartóját. A csomag tartó tele volt fegyverekkel , sótöltetekkel ,, keresztel , szentelt vízzel és sok más kellékkel is.
-Oké. Lássuk csak hová is tehettem.-mondta Dean majd el kezdett valamit keresni. 

-Amikor neki vágott miért nem ment vele valamelyikőtök is?
-Volt egy saját munkánk. Egy voodoos dolog oda lent New Orlenceban.-válaszoltam.
-Elengedett titeket egyedül egy vadászatra?
-Már 23-26 évesek vagyunk.-mondta Tina.
Dean végre meg találta a papírt amire össze voltak gyűjtve az adatok.
-Na szóval apa ezt a fekete cuccost ment ellenőrizni a Californiai Jerichoba. Úgy egy hónapja volt nézd csak.-mondta Dean majd oda adta Samnek az egyik újság cikket. - A pasi kocsiját meg találták de a pasi eltűnt már 1 hónapja semmi nyoma.
-Talán el rabolták.
-Aha. Nos itt egy újabb áprilisból , aztán decemberből , aztán 2004-ből , aztán 2003-ból , 1998-ból , 1992-ből , az elmúlt 20 évben összesen tízen.-mondta Tina.
-Mindannyian ugyan azon az 5 mérföldes út szakaszon tűntek el. És egyre gyakrabban fordult elő így apa úgy határozott , hogy utána néz. És ez úgy 3 hete volt. Azóta nem hallottunk róla ami elég gáz.-mondtam.
-És...Tegnap jött ez az üzenet.-mondta Dean.
Majd elő vett egy diktafont és elkezdte lejátszani a hangot.
---Dean , valami történni fog. Nagyon komoly a dolog. Ki kel deríteni mi ez az egész. Legyetek nagyon óvatosak. Mind veszélyben vagyunk.---
-Lehet a szalagon valami más is. -mondta Sam.
-Jó az ötlet olyan ez , mint a biciklizés. -mondta Tina mosolyogva Samnek.
-Na szóval.  Lelassítottam a felvételt , levettem a a zörejeket , kivettem amit csak lehetett. -mondtam.
Ki vettem Dean kezéből a készüléket és el kezdtem vele babrálni.
---Soha. Soha nem térhetek haza.---
-Sose térhet haza!-mondta Sam.
Dean fel állt és le csukta a kocsi csomagtartóját.
-2 éve Sami. Sose zavartunk. Sose kértünk tőled semmit. -mondta Tina.
Sam rövid gondolkodás után rá vágta.
-Hát jó. Legyen. Veletek megyek. Segítek meg találni. De hétfőre vissza kell érnem. Várjatok meg itt.
-Mi lesz hétfőm?-kérdeztem.
-Hát egy..egy..interjúra kell mennem.
-Állás interjúra? Hagyd ki.-mondta Dean.
-Felvételi beszélgetés a jogi karon. Az egész jövőm ezen áll vagy bukik.
-Jogi kar.-mondta nem túl meg lepően Tina.
-Akkor megegyeztünk?
Dean bólogatott. Sam be ment. Mi beültünk a kocsiba. A szokásos helyünkre. Dean a kormánynál , én az anyós ülésen , Tina pedig hátul középen. Pár perc múlva Sam ki jött és be ült Tina mellé a kocsiba.
-Örülök , hogy újra itt vagy.-mondta Tina mi közben a bátyára mosolygott.
-Újra együtt a mi kis csalásunk. Ha csak hétfőig is. De együtt vagyunk.-mondtam tiszta fejjel.
Dean bele taposott a gázba és el indultunk a gyönyörű hangú Chevrolet Impalával.



Folytatjuk..

1 megjegyzés: