2013. március 10., vasárnap

1x2      Nyomtalanul / 2.rész



*Eközben California , Jericho. *

Egy kisebb furgont vezető fiatal férfi. Rá tért az 5 mérföldes út szakaszra ahol az eltűnések történnek. Épp a barátnőjével telefonál amikor meg lát valakit az út szélén. Egy fehér ruhás fiatal hölgyet tekint meg. 
A rádió közbe teljesen bedöglött. A telefont leteszi majd meg áll a lány mellett.
-Le robbant a kocsija?-kérdezte a fiú.
-Vigyél haza.-mondta a lány.
A fiú kinyitotta neki a kocsi ajtaját majd azt mondta.
-Oké. Szálljon csak be.
A nő lassan beszállt és helyet foglalt.
-Mondja hol lakik?
-A Brachori Rood végén.
-És halloween buli volt ebben a cuccban? Tudja egy ilyen lánynak nem szabadna itt kószálnia egyedül.
-Én veled vagyok. Szerinted csinos vagy?
A lány feljebb húzta egybe ruhás göncét , majd meg fogta a fiú állát.
-Aha.
-Akkor haza jössz velem?
-Hát.. Naná.
Majd a gázba taposott a fiú. 10 perc után oda ért a házhoz. A ház már nagyon öreg volt. Teljesen lakatlan. Üresség és sötétség. Az ablakok be voltak deszkázva.
-Ugyan már nem lakhatsz itt.-mondta a fiú.
-Sosem térhetek haza.
-Mi? Hogy érted ezt? Itt nem lakik senki. Hol laksz mond.
Mondta a fiú de amikor vissza akart nézni a lányra ő eltűnt. A fiú kiszállt a kocsiból. Az ablakon ott volt a lány kéznyoma de pár másodperc múlva el is tűnt.
-Nagyon jó vicc.-mondta már félénkebb hangon a fiú.-Vagy mennyek el?
A házból valami végig nézte a fiút. A fiú benézett az ajtónak a keretén de hirtelen a denevérek kiszállt a házból. A fiú ijedtében hátra esett és vissza futott a kocsijához.
Beszállt és gyorsan el hajtott a háztól. Amikor ezt hitte , hogy meg menekült a vissza pillantó tükörbe meg látta a lányt , hogy figyeli a hátsó ülésről a fiút. A fiú végtelen kiabálásba kezdett. Hirtelen egy híd közepére értek a fiú lefékezett. A kocsi remegni kezdett. Még egy utolsót ordított a fiú. Minden tiszta vér lett a kocsiba. És minden el halkult.


Mi reggelre Californiaba értünk. Dean egész éjjel vezetett de már meg szokta így nem volt fáradt. Meg álltunk egy régebbi benzin kútnál. Ott Dean be ment és vett már üveg szénsavas üdítőt.
-Öcsi. Kérsz reggelit?-kérdezte Dean Samtől.
-Kösz nem. Mivel fizettél ezért? Ti még ma is csináljátok a hitelkártya bulit?
-Tudod a vadászat nem fizet éppen túl jól. .-mondtam.
-Meg mi amúgy is csak úgy jelent kezünk. Ők küldik utána azt a sok kártyát.-mondta Tina.
-És ez alkalommal milyen nevet írtatok az űr lapra mi?
-Őőő. Burton Fremier és a fia Hector.-mondta Dean.
-Már is lett két új kártyánk.-mondtam.
-Nem semmi. -Sam el kezdte közbe nézni a zene kazettákat.-Öregem sürgősen új zenéket kell beszerezned.
-Miért?
-Először is mert ezek kazetták. Másodszor pedig Woltorhead , Metalika. -közbe Dean kikapta a kazettát Sam kezéből.-Az ős korszak zenéi öreg.
-Sami. Tudod mi a szabály a sofőr választ zenét az utas pedig figyel.-mondta Dean.
Be tette a kazettát és be indult a jó kis rock zene.
-A Sami olyan mint , ha kölyök lennék, Szólíts Samnek.
-Nem hallom túl hangos a zene.
Mi Tinával meg csak röhögtünk.
Pár óra múlva Jerichoba értünk. Közbe én elintéztem pár telefont.
-A kórházba , és a hulla házba nincs senki aki apára hasonlítana. -mondtam.
Látszott Deanen , hogy egy kicsit meg nyugodott. Oda értünk egy híd hoz. A rendőrség kint volt.
-Ezt nézzétek.-mondta Dean.
Dean félre állt a kocsival. Addig kiszedtem a szövetségi papírjainkat a kesztyű tartóból.
-Nyomás.-mondtam.
Majd mindannyian kiszálltunk a kocsiból és elindultunk a bűntett helyszínére.
A rendőrök épp vizsgálták a folyót és a kocsit nézték át. A két zsaru pont arról beszélt , hogy a srácnak van egy barátnője. Eminek hívják. Plakátokat ragaszt a városba. A srác aki eltűnt Troynak hívják.
De Dean bele vágott a szavukba.
-A múlt hónapban is egy ilyen eset volt itt nem!?-mondta Dean.
-Maguk meg kik?
-Szövetségi Rendőr Bíróság. -mondtam majd fel mutattam az igazolványt amit ki vettem a kesztyű tartóból.
-Nem fiatalok egy kicsit ehez?
-Kösz igazán hízelgő.-mondta Dean.
-Szóval egy hasonló eset volt itt régebben nem igaz?-érdeklődött Tina.
-De igaz. Egy mérföldnyire. És korábban is volt erre néhány.
-És az áldozat? Ismerik?-kérdezte Sam.
-Egy kis városban mindenki ismer mindenkit.
-Volt össze függés az áldozatok között azt leszámítva , hogy mind férfi?-kérdeztem.
-Nem. Nem tudunk semmiről.
-Mire gondolnak?
-Őszintén? Nem tudjuk talán sorozat gyilkos. Emberrabló.
-Nem is vártam komolyabb agy munkát vidéki zsaruktól.-mondta Dean.
Majd Sam rá taposott Dean lábára.
-Köszönjük a segítséget.-mondta Tina.
-Uraim.-köszöntem.
Elindultunk vissza a kocsi felé. Vissza felé Dean kupán vágta Samet.
-Héé. Ezt meg miért csináltad?
-Minek tapostál a lábamra?
-Minek kellet így beszélni a zsarukkal?
-Ugyan már gőzük sincs arról , hogy mi folyik itt. Hidd el csak magunkra számíthatunk. Apát is csak saját erőből tudjuk meg találni. -mondta Dean.
Fel krákogtam ebből Dean már tudta , hogy áll valaki a háta mögött.
-Segíthetek valamiben srácok?
-Kösz nem. Éppen indulunk. Muldori ügynök , Sztáli ügynök.-mondta Dean a két FBI-nak.
Utána pedig lassan el sétáltunk a sheriff mellett. Vissza ültünk a kocsiba.
-Na és most? -kérdezte Sam.
-Most meg keressük a srác barátnőjét.-mondta Tina.
-Hogy is hívják ?-kérdeztem.
-Emi.-válaszolt Tina.
Be furikáztunk a városba. Épp a fő utcán jártunk amikor Dean egyszer csak meg állt és le parkolt.
-Miért álltunk meg?-kérdeztem.
-A lány plakátokat ragaszt nem?
-De igen.
-Akkor gyerünk.
Fejezte be Dean majd kiszálltunk a kocsiból.
-Tuti ő az.-mondta Dean.
-Igen.-reagált rá Tina.
Oda mentünk a lányhoz aki a barátja Troy eltűnéséről ragasztott fel egy plakátot egy ház falára.
-Te bizonyára Emi vagy. -mondta Sam.
-Igen.
-Troy mesélt már rólad. Az unokatesói vagyunk. -mondta Dean.
-Sosem beszélt rólatok.
-A jó öreg Troy már csak ilyen. Nem maradunk sokáig megyünk Modestoba. -mondtam
-Mi is őt keressük. Ezért kérdezősködünk itt.-mondta Tina.
Oda jött egy lány Emihez és azt kérdezte tőle :
-Emi minden rendben van?
-Persze.
-Feltehetnénk esetleg pár kérdést?-kérdezte Dean.
-Rendben.-mondta Emi.
Be mentünk egy kávézóba. Ott leültünk egy asztalhoz és el kezdődött a kérdez-felelek"játék."
-Mi történt az nap este még mielőtt Troy eltűnt?-kérdezte Sam.
-Épp telefonon beszéltünk. Azt mondta , hogy mingyárt vissza hív. De azóta sem került elő.-válaszolta Emi.
-Nem csinált mostanában valami furát? Valami szokatlant?-kérdeztem.
-Nem. Legalábbis nem emlékszem.
-Szép a nyakláncod.-mondta Sam.
Egy karikában 5 ági csillag volt. Vagyis egy pentagram.
-Troytól kaptam. Főleg , hogy meg ilyessze a szüleimet. Ezzel a sátános cuccal.
-Igazság szerint pont , hogy mást jelent. A pentagram a sátán elleni védelem jele. Nagyon hatásos már persze ha hiszel benne.-mondtam.
-Oké. Ennyi volt mára az X-akták. Na szóval. Hölgyeim valami nagyon nem kóser akörül ahogyan Troy felszívódott. Szóval ha tudtok valamit. -De ekkor a két lány egymásra nézett.
-Mi az?-kérdezte Tina.
-Hát csak az a helyzet , hogy többen is el tűntek és az emberek minden félét beszélnek.-mondta Emi barátnője.
-Pontosan mit is?-kérdeztük egyszerre. De egy kicsit mindenki mást fogalmazott meg.
-Ez egy olyan itteni legenda. Volt egy lány akit egyszer megöltek a hídon több év tizede. Most is ott kísért. Autókat stoppol. És ha valaki fel veszi hát annak...örökre nyoma vész.
-Nos köszönünk mindent. Nekünk most mennünk kell.-mondta Dean.
Mi négyen fel álltunk és elindultunk vissza  a kocsihoz.
-Menyünk a könyvtárba.-mondtam.
-Minek?-kérdezte Sam.
-Rá keresünk erre a nőre.-mondta Tina.
Nem volt messze a könyvtár így alig 10 perc alatt oda is értünk. Be mentünk leültem a egyik géphez és keresni kezdtem.
"női stoppos-semmi"   "Centerarumi híd-semmi"
-Had próbáljam meg én.-mondta Sam.
-Fenét!-vágtam rá a kezére.
Majd hirtelen Sam meg fogta a székem és arréb gurított.
-Te sem vagy semmi.-mondtam.
-A dühös kísértetek erőszakos halálból születnek.-mondta Sam.
-Aha.-válaszolt Tina.
-Talán még sem gyilkosság.
"nő öngyilkos centerarumi híd - öngyilkosság a hídon."
Sam el kezdte fel olvasni a találatot.
-1981-ben történt. Constans Vens leugrott a Sylvania hídról és a folyóba fulladt.
-Azt is írják , hogy miért tette?-kérdezte Dean.
-Igen.
-És?
-1 órával korábban felhívta a 911-et két kisgyerekkel a fürdőkádban volt magukra hagyta őket ,  de amikor vissza ment már nem lélegeztek. Mind ketten meghaltak. A kicsik meghaltak és Constas ezt képtelen volt elviselni nyilatkozta a férj Joseph Vens.
-Ismerős ez a híd?!-mutatott a képre Tina.
-Induljunk.-mondtam.
Beszálltunk a kocsiba és el mentünk ahoz a hídhoz ahol Constans , és ahol a sok eltűnés történt.
-Szóval Constans itt ugrott vízbe. -mondta Dean.
-Szerinted apa is ide jött?-kérdeztem.
-Ennek a rejtélynek járt utána és most mi őt keressük.-mondta Tina.
-Na és most?-kérdezte Sam.
-Most addig kutatjuk amíg meg nem találjuk. El tarthat egy ideig.-mondtam.
-Mondtam , hogy hétfőre vissza kell érnem.-mondta Sam.
-Hétfőre. Persze a meghallgatás. Majd el felejtettem. Szóval komolyan gondolod. Tényleg valami ügyvéd féle akarsz lenni? És el venni azt a kis csajt? Jessica tudja rólad az igazat? -kérdezte Dean.
-Nem. És nem is fogja meg tudni.
-Igazán jó terv. Sokáig színlelhetsz Sami. De utána neked kell szembe nézni magaddal.
-És mit látnék?
-Hogy közénk való vagy.-mondta Tina.
-Nem. Nem vagyok olyan mint ti és nem fogok így élni.
-Felelősséggel tartozol.-mondtam.
-Nektek meg apának meg ennek a keresztes hadjáratnak? ha meg megtalálnánk azt ami meg ölte az anyátokat és a szüleinket. Akkor már mindegy. Ők már nem támadnak föl.
Ekkor Dean neki támadt Samnek és a híd tartó rúdjához nyomta.
-Ne beszélj róluk így. -mondta Dean majd elengedte Samet.
Egyszer csak mindannyian megláttuk a nőt. Ott állt a híd szélén. Ránk nézett. Majd le vetette magát a hídról. Oda futottunk de a nő eltűnt.
-Hova tűnt?-kérdezte Tina.
-Nem tudom.-mondta Dean.
Majd magától be indult a kocsi.
-Mi van itt?-kérdezte Sam.
-Ki indította be?-kérdeztem.
majd Dean elő vette a kulcsot a zsebéből. A kocsi hirtelen el kezdett felénk száguldani teljes sebességgel. El kezdtünk futni előle. Kevés esélyünk volt így le ugrottunk a hídról. Tina és Sam meg tudtak kapaszkodni a híd kiálló rudaiba de mi Deannel a vízbe estünk.
-Dean!! Joy!!-kiáltották.
Mi közbe ki másztunk a vízből.
-Mi van?-kiabált vissza Dean.
-Nem esett bajotok? -kérdezte Tina.
-Nem hát.-mondta Dean.-Te itt jól vagy hugi?
-Sárosan de jól vagyok.-mondta nevetve.
Vissza másztunk a hídra.
-A kocsinak nincs baja. -mondtam.
-Az a kis mocsok Contast micsoda egy rohadt kis nő!!-kiáltotta Dean.
-Na és hogyan tovább?-kérdezte Sam.
-Bűzlötök , mint egy budi.-mondta Tina.
Be szálltunk a kocsiba s gyorsan el hajtottunk egy motelhez.
-Egy szobát kérünk.-mondta Dean és oda adta a hitelkártyát.
-Családi találkozó lesz?
-Hogy érti?-kérdeztem.
-Egy másik Fremier is itt szállt meg egy egész hónapra vett ki itt egy szobát.-mondta a recepciós.
Rögtön azt gondoltam magamba :"Apa."
-Hányas az ő szobája ?
-10.
-Köszönjük.-mondta Dean.
El mentünk a motel abba a részébe ahol a 10-es szoba volt. Tina ügyesen kinyitotta az ajtót és be mentünk.
A szoba tele volt jegyzetekkel , képekkel , rajzokkal.
-Hűha!-mondta Sam.
-Jó pár napja biztosan nem járt itt.-mondta Dean.
-Só.-mondta Sam madj meg tapogatta  , hogy meg bizonyosodjon , hogy tényleg aze
-Macska szem.-mondta Tina.
-Félt valamitől. Meg akarta gátolni , hogy be jöjjön. -mondtam.
-Mi találtál?-kérdezte Tina Deantől.
-Azok listáját akik az úton haltak meg. Ezt nem értem. EGészen más emberek más a koruk , a foglalkozásuk , a származásuk. Valami össze függés mindig van nem?! Ezekben mi lehet a közös?-mondta Dean.
Közbe én is találtam valamit.
-Apa kiderítette. -mondtam.
-Hogy érted?-kérdezte Dean.
-Megtalálta ugyan azt a cikket. Constans Vensről. Ő a fehér ruhás nő. -mondtam.
-A ravasz mindenségit. Tehát egy fehér ruhás nő vel van dolgunk. Ha apa megtalálta a holteste akkor meg semmisítette. -mondta Dean.
-Más sebezhető pontja is lehet. -mondta Sam.
-Apa ilyenkor biztosra megy. Kihantolta volna. -mondta Dean.
-Tudni , hogy hol temették el?-kérdezte Tina.
-Ebből nem derül ki. De apa helyében megkérdeztem volna a férjet. Ha még él. -mondtam.
-Na jó. Nézettek utána , hogy meg van e a címe. Mi addig rendet rakunk.-mondta Dean.
-Hé Dean. Amit az előbb mondtam a szüleinkről meg anyátokról. Én sajná...-mondta Sam de közbe Tina meg állította.
-Csak semmi ellágyulás.
-Oké. Te kis pöcs.-mondta Sam.
-Seggfej.-mondta Tina.

Másnap reggel végre tisztán és kipihenten ébredtünk.
-Éhen halok.-mondtam.
-Én is. Muszáj bekapnom valamit.-mondta Dean.
-Van is egy kajálda a közelbe nektek hozzunk valami?-kérdeztem Tinától és Samtől.
-Kösz nem.
Ki mentünk a szobából meg láttuk  , hogy a két zsaru akikkel még a hídon találkoztunk  beszél a recepcióssal és ránk mutogat.
-Francba!-mondta Dean és el kezdte tárcsázni Samet.
""-Itt vannak a zsaruk húzzatok el!""Sajnos már észre vettek keressétek meg apát.""
-mondta a telefonba Dean.
-Valami gond van?-kérdezte Dean a rendőröktől.
-Hol vannak a társaik?-kérdezte az egyik.
-Társaink? Milyen társaink?-értetlenkedtem.
Az másik rendőr elindult a szoba felé.
-Szóval. Hamis rendőrbírói igazolvány. Hamis hitelkártya. Van valami ami igazi?
-A didijeim.-mondta Dean.
Majd el nevettük magunkat. De ezért meg bilincseltek és be vágtak a rendőr autóba.
Be vittek minket a kapitányságra. Ott mindenfélét kérdeztek de semmit nem hittek el.
Majd a seriff be hozott egy dobozt.
-Szóval elmondanák az igazi nevüket?
-De hisz már mondtuk. Nugend. Ted és Sara Nugend.-mondta Dean.
-Azt  hiszem nem fogták fel  , hogy mekkora csávában vannak.
-Olyan bajban mint egy igazi fétség ügye , vagy valami igazán nagyon komoly haver ?-kérdeztem.
-10 eltűnt ember képe volt a szoba falán. Azon kívül egy csomó sátánista cucc. Hivatalosan gyanúsítottak mind ketten.
-Amikor az első áldozat 1982-ben eltűnt 3 éves voltam.-mondta Dean.
-Tudom , hogy vannak társaik. Az egyik egy idősebb pali. Talán ő kezdte ezt az egészet. Mondjátok csak Dean , Joy. Ez az övi?-kérdezte a seriff közbe az asztalra vágta apánk naplóját.
-Gondoltam , hogy ti vagytok azok. Kicsit át lapoztam ezt. Ami pedig ki derült belőle az elég gázos. De erre is rá bukkantam. Na szóval szépen itt maradtok bezárva míg el nem mondjátok , hogy mi ez.   =DEAN 35 - III




*Tina és Sam szemszögük*

Sam és Tina meg találták a férj lakcímét. El mentek hozzá. És még meg is találták.
-Jó napot! Maga Joseph Vens ?-köszönt Tina.
-Aha.
-Feltehetnénk pár kérdést? -kérdezte Sam.
-Jöjjenek.-Invitált be minket a házba Joseph.
Be mentek a belső udvarba. Sam meg mutatott apáról egy képet amin Dean és én vagyunk a kezébe.
-Látta ezt az embert valamikor? vagy járt magánál?-kérdezte Sam.
-Igen. Úgy 3-4 napja járt itt. Azt mondta riporter.
-Igen. Együtt dolgozunk egy ügyön.-mondta Tina.
-Én nem tudom mi a nyavaja lehet az. Amiket az a fószer kérdezett.
-A feleségéről Contansról ugye?!-mondta Sam.
-Azt kérdezte , hogy hol temettük el.
-És pontosan hol is?-kérdezte Tina.
-Most mondjak el mindent megint?
-Ezt hívjuk tény ellenőrzésnek ha kérhetem.
-Egy kis telken a családi házam mellett 
Brachori Rood-on. -Miért költözött el?
-Képtelen voltam abban a házban élni ahol a gyerekeim meg haltak.
-Mr.Vens sosem nősült meg újra?
-Én ugyan nem. Constans volt életem nagy szerelme. A legszebb nő akit csak ismertem.
-Boldog házasságban éltek?
-De mennyire.
-Hát nagyon köszönjük , hogy ránk szánta az idejét.
Mondta Tina majd vissza sétáltak a kocsihoz és Vens is el kísérte őket. Vens el kezdett vissza fele menni de Sam még utána kérdezte.
-Mr.Vens sosem hallott még a fehér ruhás nőről?
-A miről?
-Fehér ruhás nő. Avagy síró asszony. Kísértet história. Vagyis inkább legenda. Ők szellemek akik több száz éve kísértenek. Rengetek helyen. Hawaiin ,  Mexicoba , újabban Arizónában is és Indiánában is. Ezek a nők mind különböznek a történetük mindig ugyan az.
-Nekem nincs időm ilyen marhaságokra.
- Amikor még éltek a férjük hűtlen lett hozzájuk. ezeken a nőkön át mentei elmezavar lett urrá és meg ölték a gyerekeiket. Amint rá döbbentek mit tettek magukkal is végeztek. És el átkozott szellemekké váltak. Sötét ösvényeken , folyó vizeken kísértenek ha egy hűtlen férfira bukkannak végeznek vele. És az illető sosem kerül elő.-mondta Tina.
-Azt hiszik... azt hiszik van mind ehez köze van Constanshoz? Nagyokos.
-Maga szerint?
-Lehet , hogy hibáztam párszor. De bát mit is tettem Constans sosem ölte volna meg a gyerekeket. És most tűnjenek innen. Ne hogy még egyszer meg lássam magukat .


*Dean és az én Szemszögem*

-Hányszor mondjam még. A gimis öltöző szekrényem kódja.-mondta Dean.
-Egész éjjel ezt fogjuk játszani?
-Most jött egy vész hívás lövéseket hallottak a Coke Absurd-on
.-mondta az egyik zsaru.
-Nem kell ki mennetek a klotyóra?
-Nem.-mondtuk Deannel.
-Akkor jó.
Majd oda bilincseltek minket az asztalhoz. A seriff pedig ki ment és becsukta az ajtót.
-Mond azt  , hogy van nálad kapocs.-mondtam Deannek.
-Az mindig van.-mondta Dean és elő vette a zsebéből.
Annak a segítségével hamar sikerült kinyitnunk a bilincseket. Dean fogta apa naplóját és még el hoztunk pát fegyvert ki másztunk az ablakon és már ki is jutottunk az épületből. Meg álltunk egy telefon fülkénél és Tina számát kezdte Dean tárcsázni.
Mivel elég hangos volt a telefon én is hallottam , hogy mit beszélnek.
-Hamis rendőrségi vészhívás drága. Nem valami szép dolog.
-Szívesen kicsi szívem.
-Azonnal beszélnünk kell.
-Igen tudom a férj tényleg hűtlen volt és ez most tényleg egy fehér ruhás nő. A régi házuk mögött temették el és apa is biztosan oda ment. Csak azt nem értem miért nem semmisítette meg a hullát.
-Épp azt akarom mondani. Apa el ment a városból.
-Mi? honnan tudod?
-Itt van a naplója.
-A nélkül sehova nem ment.
-Most úgy tűnik még is.
-És mi van benne?
-A szokásos kamu duma a tengerészetről amikor üzenni akar , hogy hova ment.
-Koordináták. Na és?
-Nem tudom.
-Nem értem mi lehetett olyan fontos , hogy apa félbe hagyott egy munkát. Mi a fene folyik itt Dean?
De ekkor Tina és Sam hirtelen fel kiáltottak és le fékeztek.

*Tina és Sam szemszöge*

A fehér ruhás nő ott termett a kocsi hátsó ülésén.
-Vigyél haza!
-Nem.
-Vigyél haza!
-Nem!-kiáltotta Sam.
Majd bezárult a kocsi és magától el indult.  Alig 10 perc alatt oda értek a házhoz.
-Ne tedd ezt!-mondta Tina.
-Sosem térhetek haza.
-Csak félsz haza menni.
Majd egyszer csak Tina kirepült a kocsiból a nagy ütéstől pedig el vesztette az eszméletét.
-NE!!!-kiáltott Sam.
Constans rá mászott Samre.
-Úgy fázom.
-Engem nem ölhetsz meg. Én nem voltam hűtlen. Sosem voltam.
-Majd leszel. Ölelj át!
Erre Constans meg csókolta Samet. De egyszer csak eltűnt. Hirtelen Sam el kezdett fel ordítani. A szellem vissza tért. meg próbálta kitépni Sam szívét. De Dean és én végre meg érkeztünk. Dean oda sietett Tinához és fel vette az ölébe majd élezgetni kezdte.
Én pedig lövésekkel sújtottam Constanst. Sok ideig nem tudtam vissza tartani. Sam beindította a kocsit és azt mondta.
-Haza viszlek.
Majd gázt adott a kocsinak ás egyenesen be rontott vele a házba. Tina közbe felébredt.
-Maradjatok itt.-mondtam majd be futottam Sam után.
-Sam. Sam jól vagy? Meg tudsz mozdulni?
-Igen azt hiszem.
Segítettem neki kiszállni a kocsiból. Constans épp képet nézett magáról és a két gyermekéről. Majd el dobta és nekünk tolt egy szekrényt amitől mozdulni sem tudtunk. Egyszer csak a lámpákból fény áradt ki. A lépcsőről pedig folyni kezdett a víz. Constans két gyermeke ott álltak fent a lépcső tetején majd azt mondták.
-Végre haza jöttél hozzánk mami.
A két gyermek lent termett és át ölelték édesanyjukat és el is tűntek.
-Szóval itt fojtotta meg a gyerekeit. -mondtam.
-Ezért nem térhetett haza soha. Félt szembe nézni velük.
-Te meg találtad a gyenge pontját. Szép munka volt Sami.-mondta közbe gyengén rá vágtam a mellkasára. Bár még is fájt neki.
-Bárcsak én is ezt mondanám neked , hogy lőhettél rá szemtől szembe te ökör.
-Hééé. Én mentettelek meg. De van ám itt még valami. Ha tönkre vágtad a kocsinkat kinyírlak.
Ki tolattam a kocsival és menet irányba álltam vele. Kiszálltam a kormány mögül és át ültem a helyemre az anyós ülésre. Sam is beszállt a kocsiba közbe pedig letekertem az ablakot. Tina még mindig Dean ölében feküdt.
-Mehetünk már?-kiáltottam oda nekik.
-Te mennyire vagy hűséges típus drágám.-kérdezte Dean Tinától nevetve.
-Én mindig az vagyok.-válaszolt Tina.
-Na majd meg látjuk.-mondta Dean.
Majd meg csókolta Tinát. Tina pedig nagy örömmel vissza is csókolt.
-Jajj!!!  Dean ne most hódíts rá ér az később te szív tipró.-mondtam neki nevetve.
Majd Tina és Dean fel álltak és a kocsihoz sétáltak. Dean és Tina hatalmas , önelégült mosollyal az arcukon be szálltak a kocsiba. Majd Dean meg fogta a fejemet majd magához húzott és adott egy barackot.
-Mennyünk már!!!-kiáltottam fel.
Majd Dean végre el engedett és bele taposott a gázba. Út közbe meg kerestem apa tartózkodási helyét.
-Meg van. Fekete víz Hegység Colorado.
-Szép kis név. Milyen messze van?-kérdezte Dean.
-Úgy 600 mérföld.
-Ha belehúzunk reggelre talán ott lehetünk.
-Dean...-mondta Sam hátulról.
-Nem akarsz jönni.-mondta Dean.
-10 óra múlva interjúm lesz. Ott kell lennem.
-Aha. Persze. Haza viszlek. -mondta Dean.
Pár óra múlva vissza értünk az egyetem területére. Sam kiszállt a kocsiból de az ablakon még vissza nézett.
-De felhívtok a rá találtok.
Tina bólogatott.
-Később azért még fussunk össze oké?
-Ja , simán.-mondta Dean.
-Sam.... Azért ezt remekül csináltuk. -mondta Tina.
-Igen. -mondta Sam.
Majd el hajtottunk a kocsival. De nem mentünk messze.
-Dean! Állj meg! -kiáltott fel Tina.
Hátra néztünk Sam lakása lángokba tőrt ki. Dean nagyon gyorsan vissza hajtott be futottunk a lakásba. Sam az ágyon feküdt. A barátnője pedig a plafonon égett. Pont úgy halt meg ahogy anyánk.
-Azonnal el kell tünnünk! -kiáltotta Dean.
Sam et végre sikerült felkapnunk és kifutottunk a házból.
A tűzoltók eloltották a tűzet. De Jessica meg halt.
Sam a kocsinál volt. Oda mentünk hozzá. Amikor rá néztem tudtam , hogy velünk tart.
-Sok dolgunk van még.




Folytatjuk....


1 megjegyzés: